Producenci
Wysyłka, reklamacja, zwroty

Wysyłka towaru odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku. Koszt wysyłki pobraniowej został podniesiony w związku z rosnącą liczbą nieodebranych przesyłek pobraniowych.


Standardowy czas wysyłki wynosi 24 godziny (dotyczy to dni roboczych).

Czas dostawy kuriera FedEx, DHL, DPD wynosi 24-48 godzin 

Czas dostawy paczkomatami InPost wynosi 24-72 godziny

Czas dostawy Poczty Polskiej wynosi 24-72 godziny 

Towar zamówiony do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia (dotyczy to dni roboczych).


Przesyłki gabarytowe jak zderzaki, maski, klapy samochodowe, drzwi, silniki, skrzynie biegów, maglownice, błotniki, belki samochodowe, haki holownicze - nie wysyłamy za pobraniem. Koszt wysyłki takich elementów jest ustalany indywidualnie. 

 

Nie wysyłamy w ogóle szyb czołowych.


W przypadku reklamacji / zwrotu / odstąpienia od umowy prosimy o zwrot na adres:

UNICAR ul. Polna 13, 33-130 Radłów

Do paczki proszę dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem oraz numerem konta. Pieniądze na konto zwracamy najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania przesyłki.

Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru od daty jego otrzymania.

Proszę nie wysyłać paczek pobraniowych!

Uszkodzone plomby gwarancyjne powodują negatywne rozpatrzenie reklamacji.

Zwrot towaru bez plomb gwarancyjnych nie jest przyjmowany.


W razie pytań prosimy o kontakt przez e-mail. Maksymalny czas odpowiedzi wynosi 24 godziny.


 Prosimy nie dzownić w soboty, niedziele i święta oraz w dni robocze po godzinie 17:00.

 

Pozdrawiamy

Firma UNICAR

NIP: 993-032-33-86

Tel. 787874757, 784054010

E-mail: unicarczesci@op.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl